niedziela, 1 marca 2015

COTTON BALL - ZRÓB SAM




Strasznie dawno nie było mnie tutaj, ale najzwyczajniej w świecie notorycznie brakuje mi czasu. Ciągle coś maluję, dekoruję i co oczywiste piekę, bo kuchnia ciągle jest numerem jeden. 
Jakiś czas temu córka pokazała mi małe świecące kule. Ciekawa i niebanalna dekoracja, która ma niejedno zastosowanie dekoracyjne. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała wykonać ich samodzielnie.




Będziemy potrzebować małe baloniki, sznurek lub dratwę. Możemy też użyć kolorowej włóczki. Aby wszystko było stabilne i trwałe potrzebujemy jeszcze kleju. Ja użyłam do wykonania swoich Cotton Ball kleju do materiału. Możecie go zakupić w dobrych sklepach z materiałami krawieckimi.
Pracę rozpoczynamy od nadmuchania baloników do pożądanej wielkości. Klej wlewamy do miseczki i rozpoczynamy pracę. 
Sznurek moczymy w kleju i następnie dokładnie miejsce przy miejscu okręcamy balonik tymże sznurkiem. Owijać powinno się dość ciasno, ale żeby jednak pozostały prześwity, aby światło lampek ładnie przez nie przechodziło. 
Baloniki wieszamy w przewiewnym miejscu do całkowitego wyschnięcia. Ja użyłam zwykłej suszarki na pranie i klamerek.
Kiedy sznurek wyschnie, przebijamy balonik i delikatnie wyjmujemy go ze sznurkowego kokonu.
Teraz pozostaje nam już tylko umieszczenie lampek choinkowych w ich środku.
A efekt?
Efekt mnie zaskoczył mega pozytywnie. Dekoracja, której nie wymaga jakichś specjalnych zdolności, a ma nieskończoną ilość zastosowań.
Dzisiaj pokażę Wam kolejne etapy pracy, natomiast efekt końcowy dopiero w niedzielę.Czemu?
Przyczyna prozaiczna - córcia natychmiast je zagarnęła i wywiozła do siebie do mieszkania. O zdjęciach mogłam tylko pomarzyć, ale teraz mam powód, żeby szybko ją odwiedzić, bo przecież muszę zrobić dokumentację tego, jak zastosowała swoje Cotton Ball;)




1 komentarz:

  1. Kto by pomyślał, że takie efektowne kule są tak proste w wykonaniu. ;]

    OdpowiedzUsuń