piątek, 13 marca 2015

NOWY WAZONIK I WYZWANIE






"Wiosna...cieplejszy wieje wiatr...." W zaciszu, powolutku kolory dekoracji zmieniają się. Teraz dominują słoneczne żółcienie i soczyste zielenie. Automatycznie zrobiło się bardziej jasno, optymistycznie.
Kilka dni temu otrzymałam różyczkę i nagle zdałam sobie sprawę, że do nowych dekoracji nie pasuje żaden z moim małych wazoników. Nie zwlekając postanowiła go sobie zrobić.
Wazonik w kolorze turkusu pomalowałam białą farbą akrylową, a następnie częściowo owinęłam sznurkiem i nakleiłam na niego ozdobną tasiemkę z różyczkami.



Oczywiście nie obyłoby się bez nowości. Weszłam w posiadanie ozdobnych słoików z odzysku, ale niestety napisy na nich zupełnie mi się nie podobają. Słoiki za to bardzo. No i w tym cały ambarans. Usunąć ich na dzień dzisiejszy nie potrafię niestety. Ale nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie wymyśliła, więc idę myśleć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz