wtorek, 23 lutego 2016

PISANKI Z RELIEFEM



Tak jak ostatnio wspomniałam, ruszyły wiosenne przygotowania dotyczące dekoracji zacisza. Jeśli wiosna - to nie możemy zapomnieć,że niedługo Wielkanoc i oczywiście pisanki. Niektórzy oczywiście krzykną, że jak to pisanki? Jeszcze czas, zdążymy, nie panikujmy. No moi kochani. Ja taką optymistką niestety nie jestem, tym bardziej, że porwałam się w tym roku na nowości. Ciekawe czy nie okaże się czasem, że porwałam się z motyką czy innymi grabiami  na słońce. Otóż pomimo posiadania pisanek kupnych wszelakiej maści,  postanowiłam w tym roku wykonać swoje własne osobiste. W moim charakterze, z kawałkiem mojego serducha włożonym w wykonanie każdej z nich. Tak więc od dzisiaj rozpoczynam cykl - PISANKOWO. Co jakiś czas pokażę Wam rezultaty mojej zabawy. Na pierwszy ogień poszło jajo z wesołym zającem ozdobione reliefem. Wszystko spatynowane i delikatnie przetarte. Co Wy na taka wersję?










2 komentarze:

  1. Jest śliczne. Z tego co widzę, to styropianowe jajeczko? Używałaś jakiegoś podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to zwykłe styropianowe jajko. Funkcję podkładu pod relief spełnił lakier użyty do decoupage.

    OdpowiedzUsuń