czwartek, 4 lutego 2016

WIOSNA DROGIE PANIE - WIOSNA







Ponieważ śnieg całkowicie ustąpił, toteż od dwóch tygodni powróciłam do mojego porannego rytuału. Razem z Psiną robimy codzienny obchód ogrodu. Ja podglądam nieśmiało wychylające się z ziemi roślinki, a Psina całkiem poważnie lustruje zakątki w poszukiwaniu znajomych kotów. No cóż - każdy ma swoje zainteresowania. Oczywiście Psina cała napusza się i stroszy, próbując pokazać , kto tu rządzi, a koty...Koty paradują z wysoko uniesionym ogonem i mają wszystko w nosie.
A moje roślinki? Moje roślinki nie mają nikogo w nosie i strzelają niczym szczypior na wiosnę, a tu dopiero początek lutego! Szczypior też już jest! 5 - cio centymetrowy:)




Pojawiły się też kwiatki - bratki i stokrotki.





A już niedługo będzie to wyglądać tak.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz