czwartek, 9 czerwca 2016

LANDRYNKOWY RÓŻ




Lato jest czasem, kiedy chętniej sięgamy po jasne kolory pastelowe. Kokardy w tym kolorze, to nie jest mój styl, ale pazurki to i owszem. 
Dzisiaj więc sięgnęłam po pastelowy róż, który pięknie współgra z opaloną skórą. Cukierkowy manikure  żelowy przeniósł mnie już w czas wakacyjny i chciałabym tam pozostać, ale niestety nie ma takiej opcji. Oczekuje mnie malowanie nowej ozdoby do ogrodu. No właśnie. Tym razem nie w odcieniu gumy balonowej, ale standardowo używając używając bieli i szarości. 








5 komentarzy:

  1. WOOOOW!! RÓŻOWE...:) piękne:)PS. Róż piękny o każdej porze roku;) Różowo mi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie. Wiedziałam, że Ci się spodoba:)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń