piątek, 10 czerwca 2016

W TRAKCIE PRAC



Jak zapowiedziałam  wczoraj, pełna werwy zabrałam się za malowanie. Pierwotnie moja ozdoba była lampionem. Ktoś by pomyślał ( np. moja druga połowa )- e tam. Granatowy? Niby do czego? Masz już lampiony kobieto. Kobieta jednak już miała plan na lampion. Po pierwsze usunięcie szybek, bo co wcześniej sprawdziła, łatwo je było wyciągać ze specjalnych uchwytów. Po drugie kobieta już widziała go w kolorze złamanej bieli. I po trzecie - najważniejsze, Taka ażurowa latarenka pięknie będzie komponowała się z zielenią ziół lub kwiatkiem doniczkowym np. drobnymi fioletowymi dzwoneczkami lub mała surfinią. A kiedy już minie lato, pomieści inne skarby. A jak się znudzi, to zawsze można z powrotem szybki włożyć, ustawić piękną świecę i cieszyć się miłym nastrojem. Jak widać kobieta ma wiele pomysłów i nieograniczoną wyobraźnię. Jedyne co ją ogranicza to ograniczony budżet. 


Na razie kilka zdjęć jeszcze nie ukończonej ozdoby. Nieukończonej, bo złośliwość rzeczy martwych też jest nieograniczona. Kto by pomyślał, że powstrzyma mnie coś tak prozaicznego, jak brak wystarczającej ilości farby;) 





6 komentarzy:

  1. Fajnie prezentuje się ta kompozycja. Od razu pomyślałam o takiej bez szybek, którą mam gdzieś schowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie podpatrzę jak wykorzystasz swoją:)

      Usuń
  2. Nie wiem kim jestem, ale na bank nie kobietą :] Zero wyobraźni, zero drygu do takich ozdóbek... kurcze, kim ja jestem???????
    Przynajmniej nie wydaję pieniędzy ale tak bym chciała coś mieć na tej działce, właśnie takiego fajnego... porażka :P
    Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie! Nie wierzę. Ty nie masz wyobraźni. A kto opisuje tak specyficznie świat fauny i flory, jak nie Ty. Może jakaś niepotrzebna taczka, skrzynka, poidełko, dętka lub opona się znajdzie. Do tego w środek kwiaty i jest super akcent.

      Usuń
  3. Zgadzam się w z poprzedniczką. Jesteś kobietą z wyobraźnią i to na pewno. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta kompozycja, po prostu cudnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń