wtorek, 23 sierpnia 2016

PATERA - ZRÓB TO SAM





Bardzo lubię patery. Są bardzo wdzięcznym materiałem dekoracyjnym. Jeśli dodatkowo posiadają klosz, to już jestem w pełni usatysfakcjonowana. Ponieważ w domu mam dużo przedmiotów z cyny, miedzi i mosiądzu, to moją uwagę zawsze przyciągają klosze z elementami metalowymi. Niestety nie są to tanie rzeczy, a zdobycie ich na różnych targach staroci również nie należy do najłatwiejszych zadań. Ale przy odrobinie pracy i przy użyciu kilku, na pierwszy rzut oka niepasujących do siebie elementów, można taki klosz zrobić samemu.



Jakiś czas temu na wyprzedaży kupiłam małą białą paterę. Niestety nie posiadała klosza. Trochę to potrwało, ale po jakimś czasie skompletowałam elementy do jego wykonania. 
Za grosze zakupiłam małą szklaną miseczkę pasującą rozmiarem do średnicy patery. Przy kolejnej wycieczce mojego własnego, osobistego męża do marketu budowlanego, wyszperałam na dziale z elementami ogrodzeń dwa małe kute elementy oraz dodatkowo klej montażowy.



Teraz pozostało już tylko połączyć te elementy w całość za pomocą wyżej wspomnianego kleju. Klej co prawda dość długo schnie, ale za to doskonale się sprawdza. 
Teraz już tylko wystarczy uruchomić swoją wyobraźnię i cieszyć się kolejnymi dekoracjami. U mnie na pierwszy ogień poszły makaroniki, ale niestety ta dekoracja okazała się niezmiernie nietrwała:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz