wtorek, 11 kwietnia 2017

WIELKANOCNE MIGAWKI





Wielkanoc to piękny czas. Dom przystrojony zajączkami, pisankami i malutkimi króliczkami ma swój niepowtarzalny urok, a tak niewiele potrzeba by ten świąteczny czar uzyskać.
Wystarczy przynieść ze spaceru lub ogrodu kilka gałązek i przyozdobić je pisankami. 


Ustawić gdzieniegdzie kilka króliczków czy zajączków, albo zapełnić przezroczysty wazon wydmuszkami. U mnie w wazonie oprócz wydmuszek, swoje miejsce znalazł również ptaszek we własnoręcznie wykonanym gnieździe. 




Ale najbardziej w tym roku podobają mi się wianuszki z mchu przystrojone pojedynczymi pisankami, które zrobiłam w tym roku po raz pierwszy. Są łatwe w wykonaniu. Wystarczy przypomnieć sobie post, który był opublikowany trochę wcześniej i dotyczył własnoręcznego wykonania kuli z gazet i mchu i w ten sam sposób wykonać wianek. 
Po świętach na pewno zostaną ze mną dłużej, tym bardziej, że wystarczy odczepić pisanki i przyozdobić je np. kokardką w bawełnianej koronki, żeby całkowicie zmienić ich charakter.




3 komentarze:

  1. Świetne ozdoby. Spodobały mi się Twoje wianki z mchu. Mam go tyle na ogrodzie, że chyba wykorzystam Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś dom. Wianki - rewelacja ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń